28 Aralık 2013 Cumartesi

Kocamla Gerdek Gecesi Sikişmemiz

Kocamla Gerdek Gecesi Sikişmemiz
Merhabalar Sex Hikayeleri okurları Ben Hataydan Esma, 24 yaşındayım, 1.65 boyunda, ela gözlü, sarışın, vücudu güzel bir kadınım. 4 aylık evliyim ve ben de burada çok sevdiğim kocamla gerdek gecemi anlatmak istiyorum. Kocam benden 2 yaş küçük ve sarışındır, boy olarak da benden biraz uzun, biraz da kiloludur. Kocam, ben Lise 3’te iken, gittiğim bir düğünde görüp aşık olmuştu bana, ama o Lise 1’deydi. Ben Liseden sonra Üniversiteyi okudum ve Mühendis oldum. Kocam babadan zengin olduğu için okumadı. Ben de onu çok sevmeme rağmen, yaşça benden küçük olduğu için onunla evlenmek istemedim. Onunla evlenmek istemediğim için çok geceler ağladığını söylemişti. Ne yapıp edip araya tanıdıkları koydurdu ve beni istemeye geldiler. Çok zengin ve tanınmış bir ailesi olduğu için akrabaların baskısıyla, zorla da olsa sonuçta onunla evlendim...


Gösterişli bir düğün dernekten sonra, gerdek gecemizi geçirmek için evimize gittik. Kocam çok kibar biridir, beni gerdeğe zorlamadı, “Sen kendini hazır hissedince yaparız!” dedi. “Tamam.” dedim, ama ben gerdeğe hazırdım. Kocam gelinliğimi çıkarmama yardım ettikten sonra üzerimi rahatça değiştirmem için dışarı çıktı, balkonda sigara içmeye. Ben de bu arada Sexy geceliğimi giyindim, yatakta kocamı bekliyorum. Kocam sigarasını içtikten sonra yatakodamıza yanıma geldi ve o da soyundu yatağa girdi. Öpüşmeye başladık, ama nasıl. Öpüşmekten dudaklarım sızladı. Kocam sırtüstü uzandı ben onun üzerine uzandım, yine öpüşüp elleşiyoruz. Sonra beni altına aldı ve geceliğimi çıkardı, hemen boynumdan öpmeye başladı. Kocamda 8 yılın hasreti var tabi, nasıl öpüyor yalıyor boynumu boğazımı. Ama ben de bu arada zevkten inliyorum...

Ben bacaklarımı ayırmışım, amım sulanmış bir şekilde, içime girmesini ve kızlığımı bozmasını sabırsızlıkla bekliyorum. Sonunda kocam kalkmış sikini tutarak yavaş yavaş amıma sokarken acıdan kıvranıyordum. Tamamını amıma soktuktan ve bekaretimi bozduktan sonra içimde biraz bekledi. Acım geçince ileri geri yapmaya başladı. Çok zevk alıyordum. Bir yandan öpüşüyorduk bir yandan sikişiyorduk. Boynumu yüzümü öpmesi beni daha çok kıvrandırıyordu. Kocam başımı iki elinin arasında tutmuş beni öperken, ben de onun vücudunda ellerimi gezdiriyordum. Kocam beni sikerken ben kaç kere boşaldığımı saymadım, sadece zevkten uçuyordum. Nihayet kocam da boşaldıktan sonra içimden çıktı ve yanıma uzandı. Biraz dinlendikten sonra ben yine kocamın üzerine çıktım, dudaklarından başlayarak göbeğine kadar öptüm. Bana artık ‘aşkım’ yerine ‘karıcığım’ diyordu, bu kelime daha güzeldi...

Ben kocamın üzerindeyken bir süre öpüşüp sevişirken altımda sikinin yeniden sertleştiğini hissedebiliyordum. Doğrulup sikini elimle kavradım ve amıma hızalayıp üzerine oturdum. Üzerinde küçük küçük hareketlerle ileri geri yapıyordum. Kocamın siki amımın derinliklerine kadar girmişti, çok zevkliydi. Bu şekilde, ben onun üzerindeyken yaklaşık bir 15 dakika kadar sikiştik ve ikimiz de aynı anda boşaldık. Ben bitmiştim, gerdek gecesi için bukadar sikişmek yeter deyip birbirimize sarılıp uyuduk. Oral seks yapmadık, zaten am yalama sik yalama olayının adını duysam iğrenirim. Kocam amımı yalamak istedi, ama ben izin vermedim ve o da yalamadı. Bilmiyorum, belki ilerde çok isterse amımı yalamasına izin veririm, fakat ben onun sikini yalayacağımı sanmıyorum...

Şimdi kocamla 4 aylık evliyiz ve sikişmeye tam gaz devam ediyoruz. Gerdekte ilk gecem diye kocamla sikişirken çok sakin davranmıştım, ama şimdi kocamı zevkten kıvrandırıyorum. Kocam bana sürekli, “Senin böyle ateşli olduğunu hiç tahmin etmezdim, sana hayranım karıcığım, seni çok seviyorum!” diyor. Kocam bu zamana kadar benimle arkadan ilişkiye girmek (Anal Seks) istemedi, bunu ben de istemem. Duyduğuma göre arkadan ilişki çok zormuş ve kadına çok acı veriyormuş, o yüzden hiç denemek istemiyorum bile.

İşte böyle arkadaşlar, şu ana kadar hiç kimseye anlatamadığım gerdek gecemi burda sizlerle paylaştım. Bunu paylaşmak bana ayrı bir heyecan verdi ve gerdek gecemi yeniden yaşamış gibi oldum. Bu benim ilk paylaşımım, umarım beğenmişsinizdir ve zevkle okumuşsunuzdur.

Herkese iyi sikişler.

75 yorum:

  1. MERHABA BEN POYRAZ TOLGA ANKARA CANKAYA TURİZİMCİYİM YAŞ 38 BOY 170 KİLO 80 PENİS 20 SANTİM KALIN DAMARLİ COOK COOK GEC BOSALAN DOYUMSUZ BİRİYİM VUCUDUM KILSIZ BEYAZ ANAL SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR AİLE İÇİ SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR ANNE KIZI AYNI ANDA SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR ABLA BACI AYNI ANDA SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR KOCASININ GÖZUNUN ÕNUNDE SIKILMESINI IZLEMEK ISTEYEN BAYANLAR ESININ GÖZUNUN ÖNÜNDE SİKÏLMESINİ ÏZLEMEK ISTEYEN BEYLER ESINI KENDISINI AYNI ANDA SIKTIRMEK ISTEYEN BEYLER HAMİLE KALMAK İSTEYEN BAYANLAR MASAJ YAPTIRMAK İSTEYEN BAYANLAR HAYALİNDEKİ BÜTÜN SEKS TÜRLERİNİ SINIRLAR KOYMADAN BENİMLE ÖZGÜRCE DOYASIYA FANTAZININ KIRALINI SEKSIN SON NOKTASINI YAŞAMAK ISTEYEN ARZULU BAYANLAR KOL GİBİ KALIN DAMARLI PENİSİMİ BOGAZINA KADAR SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA BANA SAKSO CEKE CEKE CEKE CEKE BENİ AGZINA BOMBA GİBİ BEMBEYAZ SÜT RENGI DÖLÜMÜ AGZINA SURATINA PATLATMAK İSTEYEN BAYANLAR TEK GECELİK SEKS YAPMAK ISTEYEN EVLİ CİFTLER EVLİ BAYANLAR YAŞLI OLGUN GENC BAKİRE BAYANLAR GOT DELİGİNİ SİKTİRMEK İSTEYEN BAKİRE KIZLAR AM YALATMAK GÖT DELIGINI YALATMAK AMININ İCİNE GÖT DELİGİNİN İÇİNE DIL MASAJI YAPTIRMAK İSTEYEN BAYANLAR AMININ İCİNİ GOT DELIGININ İCİNİ BANA KOPEKLER GİBİ YALATA YALATA YALATA YALATA YALATA YALATA YALATA YALATA YALATA YALATA AGZIMA BOSALMAK AGZIMA AKITMAK SURATIMA İSEMEK İSTEYEN ARZULU BAYANLAR KOL GİBİ KALIN DAMARLI PENİSİMİ HER YERINE SOKMAK ISTEYEN MEMUR ÖĞRETMEN HEMŞİRE DOKTOR MIMAR AVUKAT IS KADINI EV KADINI BAYANLAR FAZ GECMEDIGIM KURALLARIM GIZLILIK GÜVEN SAYGI MEDENIYET ANLAYIS TEMIZLIK TİTİZLİK DURUSTLUK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK ÖNEMLİ KESİNLİKLE ARA ASLA ASLA PISMAN OLMAYACAKSIN BUNDAN KESİNLİKLE EMIN OL YETERKI INSAN INSAN OLSUN MERHAMETLI VICDANLI OLSUN GUVENILIR OLSUN GIZLILIK GÜVEN SAYGI MEZARA KADAR SIRDASLIK MEDENIYET ANLAYIS TEMIZLIK TİTİZLİK DURUSTLUK OLSUN 24 SAAT ARAYA BILIRSINIZ DENGESİZ TUTARSIZ KARARSIZ NE ISTEDIGINI BILMEYEN PISKOLOJISI BOZUK OLAN ARIZA BAYANLAR ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE ARAMASIN LÜTFEN ANKARALI BAYANLAR ARASIN LÜTFEN ARA INSAN GİBİ MEDENI BIRSEKILDE ÖZGÜRCE KONUSALIM SEKS SONRASI KIMSE KIMSEYI TANIMIYACAK RAHATSIZ ETMEYECEK ASLA ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE BU KURALLARA UYGUNSAN ARA YOKSA ASLA ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE ARAMA BIRDE ARAYIP SONRA YANLIS ARAMISIM KUSURA BAKMAYIN DIYEN GERIZEKALILAR MALLAR ODUNLAR KAZMALAR ÖKÜZLER VE TELI CALTIRIP TELINI ACMAYAN TELEFON SAPIKLARI ARAMASIN LÜTFEN LÜTFEN LÜTFEN LÜTFEN LÜTFEN LÜTFEN LÜTFEN LÜTFEN LÜTFEN LÜTFEN ANKARA ANKARALI BAYANLAR WAHATSAP VİBER LINE VAR OZELEDE AÇIK SAYGILARIMA 05373215942

    YanıtlaSil
  2. Selam bn izmirden ömer evliler 3. Arayan evli çiftler dullar gotten istayen bakire kizlar buyrun 0541 642 87 06 msj at cari at ara ozele acik whatsap var lütfen ciddi olanlar arasin 0541 642 87 06 bekliyom

    YanıtlaSil
  3. Selam bn izmirden ömer evliler 3. Arayan evli çiftler dullar gotten istayen bakire kizlar buyrun 0541 642 87 06 msj at cari at ara ozele acik whatsap var lütfen ciddi olanlar arasin 0541 642 87 06 bekliyom

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba ben Metehan bayanlar arayın tanışalım sonrası malum yani artık yüzünüz gülsün mutlu olun yalnız gizlilik şartıyla olgun Metehan sizi sekse doyursun 05358520456

      Sil
  4. Istanbuldan 3 cu arsyan ciftler ve bayanlar arayin tanisalim 0539 700 17 81

    YanıtlaSil
  5. Evli durut seksi doymiyan bayan varsa aras iste gurup iste tek seksi bayan varsa arasn istanbul agri gebze05536173814

    YanıtlaSil
  6. Istanbuldan 3.cu arayan ciftler ve bayanlar arayin tanisalim 0539 700 17 81

    YanıtlaSil
  7. Istanbuldan 3.cu arayan ciftler ve bayanlar arayin tanisalim 0539 700 17 81

    YanıtlaSil
  8. SELAM BEN KENAN İST.GOPTA KALİYORUM SİKİSMEK İSTEYEN ORUSPU RUHLU KİZLAR KOCASİNİ OLDATMAK İSTEYEN KADİNLAR DUL HATUNLAR KARİSİNA KOCA ARAYANLAR YASİM 32BOY 182KARA GOZLU KARA KASLİ ASLEN URFALİYİM TANİSİP GORUSMEK İSTEYEN KİZLAR HATUNLAR KARİSİNA KKCA ARAYANLAR ARAYİN TANİSALİM GORUSELİM NOT PASİF VE TOPLAR ARAMASİN 5423676203 ARAYİNNNNNNN SELAM BEN KENAN İST.GOPTA KALİYORUM SİKİSMEK İSTEYEN ORUSPU RUHLU KİZLAR KOCASİNİ OLDATMAK İSTEYEN KADİNLAR DUL HATUNLAR KARİSİNA KOCA ARAYANLAR YASİM 32BOY 182KARA GOZLU KARA KASLİ ASLEN URFALİYİM TANİSİP GORUSMEK İSTEYEN KİZLAR HATUNLAR KARİSİNA KKCA ARAYANLAR ARAYİN TANİSALİM GORUSELİM NOT PASİF VE TOPLAR ARAMASİN 5423676203 ARAYİNNNNNNN

    YanıtlaSil
  9. Azgin bayan arasn 05536478112

    YanıtlaSil
  10. 37 yaşında esmer erkeğim 4 5 saat am yalarım gizliyim guvenilirim gerçekten yaptırmak istersen arayın olgun 37 yaşındayım amınızla yalayarak sevişi,rim

    YanıtlaSil
  11. Azmis BAYANLAR mrbBen azgın sikici serkan gercek sikilmek İstiyorsanız arayin Gizlilige Önem Veren,Gizli aşk ilgi sevgi sexs zevk kaçamak mutluluk arkadaş dost arayan bayanlar sadece bayanlar arasın evli dul bekar fark etmez fantazı arkadasınız sırdasınız sms 05354777548 arayın tanisalimAzmis BAYANLAR mrbBen azgın sikici serkan gercek sikilmek İstiyorsanız arayin Gizlilige Önem Veren,Gizli aşk ilgi sevgi sexs zevk kaçamak mutluluk arkadaş dost arayan bayanlar sadece bayanlar arasın evli dul bekar fark etmez fantazı arkadasınız sırdasınız sms 05354777548 arayın tanisalim
    Azgin BAYANLAR mrb Ben azgın sikici serkan gercek sikilmek İstiyorsanız arayın Gizlilige Önem Veren,Gizli aşk ilgi sevgi sexs zevk kaçamak mutluluk arkadaş dost arayan bayanlar sadece bayanlar arasın evli dul bekar fark etmez fantazı arkadasınız sırdasınız sms 05354777548 arayın tanisalim

    YanıtlaSil
  12. bayanlar arayın 0537 272 6290 uşak ve çevresi

    YanıtlaSil
  13. Slm bayanlar ist firat 506 403 47 95 arayin tanisalim

    YanıtlaSil
  14. Slm bayanlar ist firat 506 403 47 95 arayin tanisalim

    YanıtlaSil
  15. Slm afyndan tarik ben olgun durust sirdas biriym.olgun bayanlarla tanismak istiyorum ozellikle aydin denizli ve goller bolgesi tercihimdir.evli ciftlere 3.olurum.mail adresim ramoyildiz123@gmail.com

    YanıtlaSil
  16. Merhaba ben erhan olgun bayanlarla tanışmak istiyorum Nevşehir ve cevresinden olgun bayanlar çağrı ve sms atabilir 0532 498 64 76 0532 498 64 76

    YanıtlaSil
  17. Slm ankaradan gercekci gizlilik guven icerisinde tanismak isteyen bayanlar.0535 ikiyuzkirkbir onuc ellisekiz. Gunun yorgunlugunu stresini atmak icin sicacik bir masaja evet diyen bayanlar sb63534@gmail.com bekliyorum.

    YanıtlaSil
  18. Ateşli BAYANLAR mrb Ben kayseriden serkan nevsehir aksaray nigde kırsehir ankara bu illerdeki bayanlar gercek sikilmek İstiyorsanız arayin Gizlilige Önem Veren bayanlar arasın,Gizli aşk ilgi sevgi sexs zevk kaçamak mutluluk arkadaş dost arayan bayanlar sadece bayanlar arasın evli dul bekar fark etmez
    05354777548 arayın tanisalim

    YanıtlaSil
  19. GİZLİLİGE SAYGIYA ÖNEM VEREN SEXDE SINIRLARI ZORLAMAK ISTEYEN HEYECANI CILGINLIGI EN UC NOKTADA YASAMAK İSTEYEN HERYAŞTAN BAYANLAR BENIM İSMİM AYAZ ISTANBULDAN yasim46 Esmer 175boyunda 80 kilodayim SEXTE SINIR TANIMAM YATAKDA HER FANTAZIYE ACIGIM KURUYAN AMLARINIZI YALAYARAK SULANDIRIR VE SUYUNU KANA KANA İCERİM ARKA DELIGINI KÖPEK GIBI YALAR EMERIM SONRADA ???? ISTANBUL DISINADA GELEBILIRIM SEYAHAT ENGELIM YOK EGER SEXE HEYECANA ACSAN EGER CIDDIYSEN BIR TELEFON KADAR YAKININDAYIM Numaram 0538.705.18.34 / 0538.705.18.34 Özel numaralardanda arayabilirsiniz Görüşmek üzere

    YanıtlaSil
  20. Van ağrı ızmit ıstanbul umranye örnek seksi seven gerçek seksi seven sadece evli bayan evli çift arasn 05536478112 05388165466 24 saat açken tel

    YanıtlaSil
  21. Slm yaş 30 büyük yarak seven bayanlar evli çiftler arasn tanşalm istanbul Ümraniye Samandıra kartal ağır van izmir Gebze seksi bayanlar evli çiftler arasn tanşalm istanbul temiz seksi bayanlar arasn 05537753404 wahsap var seksde sinir yok amin yalatmak istyen inlete inlete boşalma istyen bayan arasn tanşalm istanbul temiz seksi bayanlar arasn 05537753404 wahsap var seksde sinir yok no özel ACK ) 5537753404

    YanıtlaSil
  22. Slm karısını siktirmek isteyen varsa bekliyorum 0539 932 55 75

    YanıtlaSil
  23. Slm karısını siktirmek isteyen varsa bekliyorum 0539 932 55 75

    YanıtlaSil
  24. Slm.0 535 840 65 60.ben denizliden murat.sıfır beş üç beş.sekiz dört sıfır.altı beş.altı sıfır.olgun bir erkeğim.hijyen ve gizliliğe önem veren evli veya bekar her yastan bayan arkadaslardan çağrı ve msj bekliyorum saygılarımla.0 535 840 65 60.not (lütfen sadece bayanlar).

    YanıtlaSil
  25. Slm.0 535 840 65 60.ben denizliden murat.sıfır beş üç beş.sekiz dört sıfır.altı beş.altı sıfır.olgun bir erkeğim.hijyen ve gizliliğe önem veren evli veya bekar her yastan bayan arkadaslardan çağrı ve msj bekliyorum saygılarımla.0 535 840 65 60.not (lütfen sadece bayanlar).

    YanıtlaSil
  26. ANKARADA KENDİ YERİNİZDE CIFLERE BAYANLARA SINIRSIZ MASAJ HİZMETİ ARAMADAN ONCE KENDINIZI TANITICI MESAJ BEN POYRAZ TOLGA WAHATSAP VIBER VAR UCRETLI 150 TL WAHATSAP 05373215942

    YanıtlaSil
  27. POYRAZ TOLGA ANKARA SEKS SEKS
    MERHABALAR BEN POYRAZ TOLGA ANKARA CANKAYA TURİZİMCİYİM YAŞ 39 BOY 170 KİLO 80 PENİS 19 SANTİM KALIN DAMARLİ COOK COOK COOK GEC BOSALAN DOYUMSUZ BİRİYİM VUCUDUM KILSIZ BEYAZ ANAL SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR AİLE İÇİ SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR ANNE KIZI AYNI ANDA SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR ABLA BACI AYNI ANDA SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR KOCASININ GOZUNUN ÖNÜNDE SİKİLMESİNİ İZLEMEK İSTEYEN BAYANLAR ESININ GÖZUNUN ÖNÜNDE SİKÏLMESINİ ÏZLEMEK ISTEYEN BEYLER ESINI KENDISINI AYNI ANDA SIKTIRMEK ISTEYEN BEYLER HAMİLE KALMAK İSTEYEN BAYANLAR KENDI EVİNDE MASAJ YAPTIRMAK İSTEYEN BAYANLAR HAYALİNDEKİ BÜTÜN SEKS TÜRLERİNİ SINIRLAR KOYMADAN BENİMLE ÖZGÜRCE DOYASIYA FANTAZININ KIRALINI SEKSIN SON NOKTASINI YAŞAMAK ISTEYEN ARZULU BAYANLAR 2 ERKEK TARAFINDAN AYNI ANDA SIKILMEK ISTEYEN BAYANLAR 50 60 YAŞ ARASI BAYANLAR HERŞEY SELBES SINIRSIZ KESİNLİKLE KOL GİBİ KALIN DAMARLI PENİSİMİ BOGAZINA KADAR SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA BANA SAKSO CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE BENİ AGZINA BOMBA GİBİ BEMBEYAZ SÜT RENGI DÖLÜMÜ AGZINA SURATINA PATLATMAK İSTEYEN BAYANLAR TEK GECELİK SEKS YAPMAK ISTEYEN EVLİ CİFTLER EVLİ BAYANLAR YAŞLI OLGUN GENC BAKİRE BAYANLAR GOT DELİGİNİ SİKTİRMEK İSTEYEN BAKİRE KIZLAR AM YALATMAK GÖT DELIGINI YALATMAK AMININ İCİNE GÖT DELİGİNİN İÇİNE DIL MASAJI YAPTIRMAK İSTEYEN BAYANLAR AMININ İCİNİ GOT DELIGININ İCİNİ BANA KOPEKLER GİBİ YALATA YALATA YALATA YALATA YALATA YALATA YALATA AGZIMA BOSALMAK AGZIMA AKITMAK SURATIMA İSEMEK İSTEYEN ARZULU BAYANLAR KOL GİBİ KALIN DAMARLI PENİSİMİ HER YERINE SOKMAK ISTEYEN MEMUR ÖĞRETMEN HEMŞİRE DOKTOR MIMAR AVUKAT IS KADINI EV KADINI BAYANLAR FAZ GECMEDIGIM KURALLARIM GIZLILIK GÜVEN SAYGI MEDENIYET ANLAYIS TEMIZLIK TİTİZLİK DURUSTLUK MEZARA KADAR SIRDASLIK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK ÖNEMLİ ARA ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE PISMAN OLMAYACAKSIN BUNDAN KESİNLİKLE ADIN GIBI EMIN OL YETERKI INSAN INSAN OLSUN MERHAMETLI VICDANLI OLSUN GUVENILIR OLSUN GIZLILIK GÜVEN SAYGI MEDENIYET ANLAYIS TEMIZLIK TİTİZLİK DURUSTLUK MEZARA KADAR SIRDASLIK OLSUN 24 SAAT ARAYA BILIRSINIZ DENGESİZ TUTARSIZ KARARSIZ NE ISTEDIGINI BILMEYEN PISKOLOJISI BOZUK OLAN ARIZA BAYANLAR ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE ARAMASIN LÜTFEN ANKARALI BAYANLAR ARASIN ARA INSAN GİBİ MEDENI BIRSEKILDE ÖZGÜRCE KONUSALIM �� �� �� �� �� �� NOT NOT NOT NOT NOT NOT NOT SEKS SONRASI KIMSE KIMSEYI TANIMIYACAK RAHATSIZ ETMEYECEK ARAMAYACAK ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE BU KURALLARA UYGUNSAN ARA YOKSA ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE ARAMA BIRDE ARAYIP SONRA YANLIS ARAMISIM KUSURA BAKMAYIN DIYEN GERIZEKALILAR MALLAR ODUNLAR KAZMALAR ÖKÜZLER VE TELI CALTIRIP TELINI ACMAYAN TELEFON SAPIKLARI TUTKAL YAPISIK INSANLAR ABAZALAR UZAK DURSUNLAR ARAMASINLAR ANKARA DISI HIC ARAMASIN LÜTFEN ANKARALI BAYANLAR ARASIN ARACIM VAR EVIM MUSAIT ÖNCE ARA KONUSALIM KAFAMIZ UYARSA GORUSURUZ UYMAZSA HERKES YOLUNA GIDER TEKRAR SAYGI VE HURMETLERIMI ARZ EDERİM ANKARALI KENDINE ÖZ GUVENI OLAN BAYANLARI BEKLIYORUM ARA KONUS ANLA DINLE BENCE NE KAYBEDERSIN YASA GÖR DIYORUM KORKMA KAPINA GELİP YATMAM ZATEN SECICIYIM HOSUMA GIDERSEN DIYORUM HAMİLE KALMAK ISTEYEN BAYANLAR kendi evinde masaj yaptırmak isteyen bayanlar evli ciftler evli bayanlar dul bayanlar yaş sınırım yoktur ANKARA LÜTFEN WAHATSAP VİBER LİNE BİP IMO VAR 05373215942 05373215942 05373215942 

    YanıtlaSil
  28. POYRAZ TOLGA ANKARADA SINIRSIZ SEKS FANTAZI SAYGI GÜVEN KURALLARI ICINDE KESİNLİKLE
    Ankara cankaya tolga yaş 39 boy 170 kilo 80 Penis damarli kalın 19 vücudum kilsiz beyaz doyumsuz acik gorusluyum yasadigim seks olayimi anlatayim
    sevgili okurlar size 2014 de yaşadığım bir anımı antalya kemerde 5 yıldızlı bir otelde masör olarak çalışıyordum. Spa ya sveta isminde rus asıllı bi masöz geldi kızıl saçlı taş gibi bir bayan dı buna masajı öğretmemi istediler önce hamam proğramını sonrada masaj çeşitlerini uygulamalı olarak gösteriyordum ama ona her dokunduğumda kendimi kaybetmemek için zor tutuyordum aradan 2 hafta geçti aramız çok iyiydi akşamları sahile gidip iki bira veya sohpet ederek vakit geçiyordu bigün spanın havlularını düzenlerken yardım ediyordu bi anda ne oldu anlamadım ama çok ateşli bir şekilde öpüşmeye başladık ama zaman azdı hemen yüzünü duvara döndü ve ayagındaki pantolonu dizlerine kadar sıyırdı arkadan ensesini yalayarak gögüslerini okşuyordum ve amına yavaşça girdim öyle dar ve sıcaktı ki anlatamam dudaklarını ısırıyor havluyu ısırıyor zevkten bağırmamak için kendini zor tutuyordu yaklaşık 5 tempolu bi şekilde yüzü duvara dönük siktim ve ikimizde boşaldık ama kan ter içindeydik havluları yerleştirip hemen hamama girdik duş aldık akşam olmasını iple çekiyordum akşam oldu çıktık sahile doğru yürürken bi pansiyon gördüm göz kırparak pansiyonu gösterdim hadi dedi ben hemen altındaki tekelbayiden bi kırmızı şarap aldım biraz çilek üzüm şeftali bi meze için lazım olan kuruyemiş ve 4 bira aldım pansiyonran 2 kişilik bi oda tuttum ve yukarı çıktık sveta duşa girdi ben meyveleri hazırladım masayı kurdum biraları dolaba koydum çıkınca bende duşa girdim bornozları giyip masaya oturduk romantik bi müzik eşliginde şarabımızı yudumluyorduk şişenin dibini bulmak üzereyken daha fazla sabredemedim ve dansa kaldırdım dudaklarımız birleşti ayakta dan ederek sevişiyorduk bornozlar çıkmış haberimiz yok yatağa uzattım ve dudaklarından boynuna doğru yalıyordum gögüslerine indim çok tatlı gögüsleri vardı tam somurmalık taş gibi ne büyük nede küçük yalayarak göbek deligine indim ve amına geldim saçlarımı kavramış amına bastırıyordu ağzımı dilim içinde zevkten çığlıklar atıyor. Dizlerini yukarı kaldırdım ve sag dizinin içinden bacagının iç kısmını yalayarak amına geliyorum ve sol dizini yalayarak amına geliyorum somuruyorum bazırı şişti bembeyaz süt gibi amı somurmaktan pembeleşmişti artık daha 69 pozisyonuna geçtik ben onun amını yalarken o benim sikimi yalıyordu 1 saati aşkın seviştik ve gel artık dayanamıyorum diyerek üzerine çekti misyoner pozisyonunda girmeye başladım gögüslerini somurarak giriyordum gögüslerini sokarken dilini somuruyordum orgazm üstüne orgazm oluyordu her orgazm oldugunda kendini kasıyor sikimi mengene gibi sıkıyordu ve daha fazla dayanamadım bende patladım içine ama dolmamıştım hemen ters çevirip yüzün koyu yatırdım ayaklarını kaldırarak parmaklarını yalıyordum topuklarını bileklerini derken baldırlarına kadar geldim güzel yuvarlak toplu bir kalçası vardı ısırmaya yalamaya doyamıyordum siyah incisini yalayarak belinden ensesine ensesinden geri götüne iniyordum karnının altına bir yastık koydum ve yaladim yaladım yaklaşık 30 dk ve içine girdim zaten zevkten dört köşe olan sveta tolga tolga diye inliyor ismimi sayıklaması beni daha çok zevke getiriyordu yatagı parçalayacak gibi sıkıyor ısırıyor zevkten uçuyordu orgazm üstüne orgazm oluyordu yarım saat içinde kaçkez orgazm yaşadı saymadım sexsi çok seviyorum diyerek ismim haykırması delirtiyordu beni boşalmam yaklaşınca yine çıkartmadım içine boşaldım ama hiç hız kesmeden devam ettim o gece sabaha kadar degişik pozisyonlarda defalarca sikiştik tabi sabaha karşı uyumuşuz 8 de telefonun alarmına uyandık ama işe gitmedik akşama kadar dinlenip sevişerek bir tam gün geçirdik muhteşemdi böyle zevk yasamak isteyen Ankaralı bayanlar tanışalım hamile kalmak isteyen kendi evinde masaj yaptırmak isteyen bayanlar evli ciftler evli bayanlar arasın yaş sınırım yoktur ANKARA LÜTFEN WAHATSAP VİBER LİNE BİP IMO VAR 05373215942 05373215942 

    YanıtlaSil
  29. MERHABALAR BEN POYRAZ TOLGA ANKARA CANKAYA TURİZİM SRKTM VAR YAŞ 39 BOY 170 KİLO 80 PENİS 19 SANTİM KALIN DAMARLİ COOK COOK GEC BOSALAN DOYUMSUZ BİRİYİM VUCUDUM KILSIZ BEYAZ ONCELIKLE BIRAZ KENDIMDEN BAHSEDEYIM SEKSI SEVEN DOYUMSUZ BİRİYİM SEKSI HERKES YAPAR HAYVANLARDA SEKS YAPIYOR AMA BANA GÖRE SEKS BIR SANATTIR HERKESDE BU SANATI YAPAMAZ YANI HERKESLE SEKS YASANAMAZ CÜNKÜ HERKONUDA UYUM OLMASI GEREKEN BIR OLAYDIR TEN RENGIYLE KAFA YAPISIYLA ALAKALI BIR DURUMDUR VE COOK HASSASIYET ISTEYEN GIZLILIK GÜVEN SAYGI MEDENIYET ANLAYIS ISTEYEN BIR DURUMDUR AYRICA TEMIZLIK KILIK KIYAFETE AGIZ SAGLIGINA VE EL AYAK TER KOKUSUNA COOOOK HASSASİYET GOSTEREN BIRIYIM KESİNLİKLE HER ONUME GELENLE SEKS YAPAN BIRI DEYILIM BU KONUDA COOOOK SECICIYIM EVET BURDA COOOOK INSANLAR ARIYOR EVLI CIFTI DULU EVLISI AKLINIZA GELECEK HERKES HER ARAYANLADA GORUSMUYORUM DEDIMYA KAFA YAPISI VE INSANIN ICININ ISINMASI COOK ÖNEMLİ CÜNKÜ ABAZA INSANLARI TUTKAL YAPISIK INSANLARI ASLA SEVMEM HELE CAHILLE UGRASMAK ÇOK ZOR UZAK DURSUNLAR BEN KENDIMI EGER KONUDA EGITMIS NE ISTEDIGINI BILEN NET KARARLI BAKIMLI OLGUN DUYGUSAL ROMANTİK MERHAMETLI DUYGUSAL BİR INSANIM KARSIMDAKI INSANIN GÜVEN VERMESI DEYIL GUVENILIR OLMASI COOK ONEMLIDIR BENIM ICIN KESİNLİKLE SEKSDE SINIRLARIM ASLA YOKTUR HERKESE UYUM SAGLAYAN BIRIYIM KIMI GURUP SEVER KIMI TEKE TEK SEVER KIMI AİLE İÇİ SEKS SEVER BEN HICBIR ŞEY AYIRT ETMEM HERSEYE VAR OLAN BIRIYIM SEKSDE SAPIK BIR INSANIM VE AYDIN ACIK GORUSLUYUM HERKONUDA EVET SIMDI YAZACAM SEYLER BIRAZ ARGO OLCAK AMA KIMSEDE KUSURA BAKMASIN LÜTFEN SEKS HEYACAN VE ADRANI FANTAZI CILGINLIK ISTEYEN BIR DURUMDUR YOKSA SEKSIN DORUKLARINI VE ZIRVESINI YAKALAMAK COOK ZOR OLUR YOKSA AM YALAMASINA GÖT DELIGI YALAMASINA AYAK PARMAKLARI KULAK MEMELIRI YALAMASINA BAYILIYORUM COOOOK ÖN SEVISME COOK ONEMLIDIR BENIM İÇİN SAATLERCE ANKARADA SINIRSIZ SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR ANNE KIZI AYNI ANDA SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR AİLE İÇİ SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR ABLA BACI AYNI ANDA SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR KARISININ GÖZUNUN ÖNÜNDE SİKÏLMESINİ ÏZLEMEK ISTEYEN BEYLER ESINI KENDISINI AYNI ANDA SIKTIRMEK ISTEYEN BAYANLAR ABLA BACI AYNI ANDA SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR KOCASINDAN COCUGU OLMAYIP HAMİLE KALMAK İSTEYEN BAYANLAR MASAJ YAPTIRMAK İSTEYEN BAYANLAR HAYALİNDEKİ BÜTÜN SEKS TÜRLERİNİ SINIRLAR KOYMADAN BENİMLE ÖZGÜRCE DOYASIYA FANTAZININ KIRALINI SEKSIN SON NOKTASINI YAŞAMAK ISTEYEN ARZULU BAYANLAR KOL GİBİ KALIN DAMARLI PENİSİMİ BOGAZINA KADAR SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA BANA SAKSO CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE BENİ AGZINA BOMBA GİBİ BEMBEYAZ SÜT RENGI DÖLÜMÜ AGZINA SURATINA PATLATMAK İSTEYEN BAYANLAR GOT DELİGİNİ BANA KÖPEK GİBİ YALATMAK ISTEYEN BAYANLAR AMININ İCİNİ KÖPEK GIBI BANA YALATMAK ISTEYEN BAYANLAR KOL GİBİ KALIN DAMARLI PENİSİMİ GÖT DELIGININ ICINDE AMININ ICINDE HISSETMEK İSTEYEN BAYANLAR TEK GECELİK SEKS YAPMAK ISTEYEN EVLİ CİFTLER EVLİ BAYANLAR YAŞLI OLGUN GENC BAKİRE BAYANLAR GOT DELİGİNİ SİKTİRMEK İSTEYEN BAKİRE KIZLAR AM YALATMAK GÖT DELIGINI YALATMAK AMININ İCİNE GÖT DELİGİNİN İÇİNE DIL MASAJI YAPTIRMAK İSTEYEN BAYANLAR AMININ İCİNİ GOT DELIGININ İCİNİ BANA KOPEKLER GİBİ YALATA YALATA YALATA YALATA YALATA YALATA YALATA YALATA YALATA YALATA YALATA AGZIMA BOSALMAK AGZIMA AKITMAK SURATIMA İSEMEK İSTEYEN ARZULU BAYANLAR KOL GİBİ KALIN DAMARLI PENİSİMİ HER YERINE SOKMAK ISTEYEN MEMUR ÖĞRETMEN HEMŞİRE DOKTOR MIMAR AVUKAT IS KADINI EV KADINI DUL BEKAR EVLI BAYANLAR DUSTA YATAKTA AYAKTA SANDELLEDE SIKILMEK ISTEYEN BAYANLAR KOL GİBİ YARRAGIMI AMINA SOKMAK DIYER TAKMA YARRAGIDA GOTUNE SOKMAMI VE SANKI IKI ERKEK SIKIYORMUS GIBI O ZEVKI YAŞAMAK ISTEYEN BAYANLAR KENDI YARRAGIMI AMINA SOKUYORUM TAKMA YARRAGIDA GOTUNE SOKUYORUM BU ZEVKI YAŞAMAK ISTEYEN ANKARALI BAYANLAR WAHATSAP VİBER LINE VAR 05373215942 05373215942 

    YanıtlaSil
  30. ANKARA SEKS SINIRSIZ BEN POYRAZ TOLGA YAS 39 BOY 170 KİLO 80 PENİS 19 SANTİM KALIN DAMARLİ COOK GEC BOSALAN DOYUMSUZ BİRİYİM VUCUDUM KILSIZ BEYAZ SEKSI SEVEN DOYUMSUZ CIFTLER
    BAYANLAR DULLAR BAKIRELER HAMİLE KALMAK ISTEYEN LER LÜTFEN OKUMADAN ARAMAYIN
    ♦♦♦ SADECE GÜVENİLİR TEK BAYANLAR veya GRUP DÜŞÜNENLER OKUSUN ♦♦♦
    Öncelikle herkese Merhaba! Çok açık, şeffaf, net ve dobra olacağım. Sorumlulukların bilincinde olan, belli bir eğitimi almış olgun bir erkeğim.
    Kabul edilsin yada edilmesin çoğumuzun içindeki ; Farklılık, değişim veya yasaklardaki saklı cazibeye dokunabilme,onu tadabilme ve dayanılmaz hafifligini duyumsama dürtüsünü görmezden gelemeyiz.Fakat bunun için doğru insanı bulabilmek her ne kadar kolay olmasada, imkansız oldugunu da kesinlikle düşünmüyorum.Gereksiz ve anlamsız özel şartlar arayan biri değilim ama ne istediğimi bilen, güvenilir, mantıklı, gerçekci ve belli bir olgunluğa bir erkeğim.
    ✓Evli bayanlar, ✓Bekar kızlar, ✓Yalnız yaşayan veya yalnızlık çekenler, ✓İlk deneyimi için doğru erkek arayanlar,✓Mutsuz hanımlar,✓Değişim ve renklilik arayanlar ✓Farklı bir erkek merakı olanlar,✓Aldatmayı düşünenler,✓Tadımlık bir kaçamak peşindekiler,✓ Kendini ödüllendirmek isteyenler,✓Yeni bir yüz, yeni bir ses, yeni bir nefes isteyenler,✓Taze bir soluk arayanlar...vs her ne olursa olsun yeter ki; ►Kendinden emin! ►Ne istediğini bilen!►Zekasına ve Kalitesine güvenen!►Diğer bayanlardan farklı ve özel oldugunu düşünebilen! ►GÜVEN ve GİZLİLİĞE önem verebilecek►Karakteri oturmuş kalibreli ve tabiki BİR ŞANS TANIYABİLECEK KADAR CESARET SAHİBİ birileri olsun.
    Ve son olarak; Bu satırlarımı okuyup da, neyi anlatmak veya nelere vurgu yapmak istediğimi kavrayabilecek sayısı az ama farkındalığı yüksek olan
    birilerinin er yada geç çıkacağına da şüphem yok!ツ ( LÜTFEN ANKARALI CIFTLER EVLİ BAYANLAR YAŞLI OLGUN GENC BAKİRE MEMUR HEMŞİRE MESLEGI NE OLURSA OLSUN GÖNÜL RAHATLIGIYLA ARAYA BILIRSINIZ SANALCILAR ABAZALAR TUTKAL YAPISIK DENGESİZ INSANLAR LÜTFEN UZAK DURSUNLAR ANKARA HARICI ASLA ARAMA WAHATSAP VİBER LİNE BİP IMO VAR 05373215942 05373215942

    YanıtlaSil
  31. ANKARA SEKS SEKS BURDA HERŞEY OZGURCE SEKS HEYACAN FANTAZI AKLINA GELEN VEYA GELMEYEN HERSEY YETERKI KARARLI OL ISTEKLI OL YASA GOR
    HER SEYIN SON NOKTASI BURDA BENCE DENEMELISIN
    Poyraz TOLGA YAŞ 39 PENİS 19 DAMARLI KALIN COOOOK GEC BOSALAN BIRIYIM VÜCUT KILSIZ BEMBEYAZ HERŞEY SINIRSIZ ankaradan dış görünüşe ve maddiyata önem vermeyen sxi maddiyata katmayan reelde anal oral veya vajinal sx için 15-65 arası bacakları ve poposu güzel kalçaları sxi ve yuvarlak göğüsleri iri ve dik olan yeri olan cinselliğine sexe arzularına ve isteklerine gem vurmayan ayak parmaklarından saç köklerine kadar tepeden tırnağa heryerini saatlerce yalatmak ve yalamak isteyen yalanmayı ve yalamayı çok seven azgın sxi tangalı türbanlı reelci bayan ariyorum. boyu posu kilosu güzel çirkin evli bekar d ul genç yaşlı nişanlı bakire hamile lez farketmez. gizlilik hijyen güven önemli.reelde vajinal sx yapmadan sadece anal veya oral sx yapmak yada sevişmek ayak parmaklarından saç köklerine kadar tepeden tırnağa heryerini saatlerce yalatmak ve yalamak isteyen ankaralı 15-65 arası yeri olan bacakları poposu güzel kalçaları sxi yuvarlak göğüsleri iri dik olan azgın sxi tangalı türbanlı reelci bayanlarada açığım duyrulur.ilanımla gerçekten ciddi olarak ilgilenen eşinden,sevgilisinden,kocasından,erkek arkadaşından veya nişanlısından yeteri kadar ilgi ve alaka görmeyen sx konusunda memnun olmayan doymayan zevk almayan orgazm olamayan zevkten inim inim inleyemeyen boşalıp rahatlayamayan kadınlığıı yaşayamayan kendini yanlız ve mutsuz hisseden yada gerçekten yanlız ve mutsuz olan sxte memnun olmayan iyi ve doyurucu bir sxe orgazma zevke boşalıp rahatlamaya doymaya zevkten inim inim inlemeye defalarca orgazm olmaya hasret kalan acıkan susayan ihtiyacı olan ankaralı 15-65 arası bacakları ve poposu güzel kalçaları sxi ve yuvarlak göğüsleri iri ve dik olan heryaş ve kesimden yeri olan azgın sxi tangalı türbanlı reelci bayanlar bana 7 gün 24 saat çekinmeden ulaşabilir tel çağrı mesaj bekliyorum azginbekarevli dul memur is kadını evkadini bayanlar15-65 arası ankaralı azgın sxi tangalı kapalı bayanlardan 7 gün 24 saat tel çagrı mesaj bekliyorum gizlilik güven garanti kesinlikle yerim aracim var güven alırsam yeri olan bayanlarada gelirim seks sonrası kimse kimseyi tanimayacak asla kesinlikle güven medeniyet coooook cook önemli evli ciftler evli bekar bayanlar yaş sınırım yoktur lütfen ankara arasın wahatsap viber bip line imo var 05373215942 05373215942

    

    YanıtlaSil
  32. İskenderundan murat evlilere 3. olurum hem masör hem jigolo deneyim var. Farkı benimle yaşayın...0534 696 4725.....24 cm

    YanıtlaSil
  33. İskenderundan murat evlilere 3. olurum hem masör hem jigolo deneyim var. Farkı benimle yaşayın...0534 696 4725.....24 cm

    YanıtlaSil
  34. İskenderundan murat evlilere 3. olurum hem masör hem jigolo deneyim var. Farkı benimle yaşayın...0534 696 4725.....24 cm

    YanıtlaSil
  35. İskenderundan murat fazla söze gerek yok anlatılmaz yasanır hem masör hem jigolo evli ciftler farkı yasamak isterseniz tlf 0534 696 4725......24 cm

    YanıtlaSil
  36. MERHABA BEN UĞUR 28 YAŞINDAYIM ARKADAŞLIK, SOHBET VE GÜZEL ARKADAŞLIKLAR İÇİN BURDAYIM. WHATSAAP VE FACEBOOK'TA RESİMLERIMİ GÖREBİLİRSİNİZ. TATLI, CİCİ, SEMPATİK BAYAN ARKADAŞ, TERCİHİM'DİR. ISTANBUL KADIKÖY' DE YAŞIYORUM. YAŞINIZ FARKETMEZ KENDİNE ÖZGÜ BİR BAYAN OLURSA SEVİNİRİM. ( ( 0546 807 06 65 )) HOŞÇAKALIN... LÜTFEN CİDDİ OLANLAR ARASIN...

    YanıtlaSil
  37. Istanbul anadolu yakasinda yasiyorum guvenilir sexe duskun bayanlar ariyabilir sadece guvenilir bayanlar 0549 772 26 75

    YanıtlaSil
  38. Istanbul anadolu yakasinda yasiyorum guvenilir sexe duskun bayanlar ariyabilir sadece guvenilir bayanlar 0549 772 26 75

    YanıtlaSil
  39. Merhaba ben ali 35 YS ankaraliyim mutlu olmak isteyen evliciftler ve hanımefendiler arayın lütfen 0535 212 45 65 özeliniz özelimdir mutluluğunuz mutluluğumdur

    YanıtlaSil
  40. Merhaba 0536.932.27.67 ANKARA ANTALYA MANAVGAT KONYA CİVARI OLGUN ERKEK ARAYAN ERKEGE SEXSEAÇ SERT SEXS SEVEN AĞZI BÜYÜK KALIN YARAK TAŞŞAK YALAMAYI SEVEN AZĞIN YALNIZ YAŞAYAN ANKARA ANTALYA MANAVGAT KONYA CİVARI BAYANLARLA SIRDAŞ OLMAK ŞARTIYLA GÖRÜŞEBİLRİM SIFIR BEŞYÜZ OTUZALTI DOKUZYÜZOTUZİKİ YİRMİYEDİ ATMIŞYEDİ BY BY KÜÇÜK KIZLAR ARAMASIN HEMŞİRE ÖĞRETMENLER TERCİH EDİYORUM HOÇÇAKALIN

    YanıtlaSil
  41. Merhaba 0536.932.27.67 ANKARA ANTALYA MANAVGAT KONYA CİVARI OLGUN ERKEK ARAYAN ERKEGE SEXSEAÇ SERT SEXS SEVEN AĞZI BÜYÜK KALIN YARAK TAŞŞAK YALAMAYI SEVEN AZĞIN YALNIZ YAŞAYAN ANKARA ANTALYA MANAVGAT KONYA CİVARI BAYANLARLA SIRDAŞ OLMAK ŞARTIYLA GÖRÜŞEBİLRİM SIFIR BEŞYÜZ OTUZALTI DOKUZYÜZOTUZİKİ YİRMİYEDİ ATMIŞYEDİ BY BY KÜÇÜK KIZLAR ARAMASIN HEMŞİRE ÖĞRETMENLER TERCİH EDİYORUM HOÇÇAKALIN

    YanıtlaSil
  42. Ben seksi cok cok cok cok seviyorum cok cok cok cok cok gec bosaniyorum resimler hepsi bana ayit Deyerli bayanlar herşeyi seksi deyil dürüstlük ve gizlilik ben gerçekten seksi doymam seksi doymiyan bayanlar bekliyorum tel 05537753404 am yalamayi cok seviyorum cok gec bosaniyorum Eskişehir Gebze izmit bozuk bilecik ankara istanbul evli mutsuz dul gerçek durut kendini bilen seksi doymiyan bayanlar arasn evli mutsuz dul gerçek bayanlar bekliyorum tel 05537753404 yas30 boy 175 kilo 70 seksi seven evli bayan evli çiftler arasn tel05537753404 seksde sinir yok resimler hepsi bana ayit orjinal lütfen internet aldığın her insana inanmayın yalancı üçkağıtçı cok sadece durut kendini bilen seksi doymiyan bayanlar arasn am yalamayi cok seviyorum

    YanıtlaSil
  43. MERHABA, BEN BARIŞ 28 YAŞINDAYIM. ARKADAŞLIK VE SOHBET İÇİN BURDAYIM. İSTANBUL KADIKÖY'DE YAŞIYORUM. WhatsApp VE FACEBOOK'TA RESİMLERİMİ GÖREBİLİRSİNİZ. TATLI CİCİ SEMPATİK KENDİNE ÖZGÜ BİR BAYAN ARKADAŞ ARIYORUM. YAŞ ÖNEMLİ DEĞİL. 0546 835 34 10 HOŞÇAKALIN....

    YanıtlaSil
  44. Merhaba ben maraz yaş 34 gizli seviyeliyim Her yaştan gizliliğe önem veren sır kalmasını isteyen her yaştan İLGİSİZ EVİNİ UNUTAN EVE İÇKİLİ GELEN SİZE GÜZEL SÖZLER SÖYLEMEYEN KADINLIĞINIZI SİZE HİSETİRMEYEN KOCANIZDAN GÖRMEDİĞİNİZ İLGİ SEVGİYİ GÖRECEKSİNİZ SÖZ MUTSUZ,EVLİ,DUL,TÜRBANLI,AÇIK BAYANLAR GSM:0506 163 47 72 ÖZEL NUMARAYA açık erkekler aramasın sakın) MUTSUZ BAYANLARI MUTLU EDERİM HER KONUDA OKUYAN VE ARAYAN ARAMAYAN BAYANLARA ŞİMDİDEN TEŞEKKÜR EDERİM SAYGILARIMLA .BEN MARAZ SOYDAN. Denemeden bilemezsin yaşanan heyecan ve mutluluğu ) ÖZELİN ÖZELİM SIR RIN SIR RIMDIR ÖLENE DEK SADECE CİDDİ BAYANLAR (NOT:ERKEKLER ARAMASIN SAKIN) sohbet etmek isteyen sadece evli bayanlarla sohpet ederim
    

    YanıtlaSil
  45. Merhaba ben maraz yaş 34 gizli seviyeliyim Her yaştan gizliliğe önem veren sır kalmasını isteyen her yaştan İLGİSİZ EVİNİ UNUTAN EVE İÇKİLİ GELEN SİZE GÜZEL SÖZLER SÖYLEMEYEN KADINLIĞINIZI SİZE HİSETİRMEYEN KOCANIZDAN GÖRMEDİĞİNİZ İLGİ SEVGİYİ GÖRECEKSİNİZ SÖZ MUTSUZ,EVLİ,DUL,TÜRBANLI,AÇIK BAYANLAR GSM:0506 163 47 72 ÖZEL NUMARAYA açık erkekler aramasın sakın) MUTSUZ BAYANLARI MUTLU EDERİM HER KONUDA OKUYAN VE ARAYAN ARAMAYAN BAYANLARA ŞİMDİDEN TEŞEKKÜR EDERİM SAYGILARIMLA .BEN MARAZ SOYDAN. Denemeden bilemezsin yaşanan heyecan ve mutluluğu ) ÖZELİN ÖZELİM SIR RIN SIR RIMDIR ÖLENE DEK SADECE CİDDİ BAYANLAR (NOT:ERKEKLER ARAMASIN SAKIN) sohbet etmek isteyen sadece evli bayanlarla sohpet ederim
    

    YanıtlaSil
  46. Merhaba ben hakan İstanbul Tuzla’dan 1.82 boyunda 72 kilo atletik bakımlı biri olarak evli çiftler mutsuz bayanlar gizlilik ilkeleri içinde özel paylaşımlarımızı paylaşabiliriniz 05522322773

    YanıtlaSil
  47. TATLI, CİCİ, SEMPATİK BAYANLAR MERHABA....

    HERKESE SELAM, BEN KAAN 29 YAŞINDA İSTANBUL BOSTANCI'DA YAŞIYORUM. HAYATI DOLU DOLU EĞLENCELİ YAŞAMAK İSTEYEN HER YAŞTAN BAYANLAR İLE ARKADAŞLIK KURMAK İSTİYORUM.
    RESİMLERİMİ FACEBOOK VE WHATSAPP'TA GÖRMENİZ MÜMKÜN.
    LÜTFEN KENDİNİ VE NE İSTEDİĞİNİ BİLEN BAYAN ARKADAŞLARIN ARAMASINI BEKLİYORUM.
    -- HAYALLERİNİZİ YAŞAMANIN ZAMANI --
    HOŞÇAKALIN 0551 167 05 95

    YanıtlaSil
  48. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  49. Slm bn hakan 35yasdym bursadyim bursa ve çevresinden ne istedigini bilen olgun ve tecrübeli erkekten hoslanan bayanlar tek erkek arayan evli çiftler nişanlilar fantazi arayan sevgililer liseliler esini mutlu etmek isteyen beyler kocasının yaninda seks yapmayı seven bayanlar heyecan arayan nisanlilar pasif evli ciftler büyük ve kalin sevenler tecrübelerimle mutlu olmak isteyenler gizlilik ve güven içinde tanışmak isterseniz 05412973151 arayın ltfn ciddi olanlar arasın

    YanıtlaSil
  50. Merhaba 0536.932.27.67 ÖZELLİKLE HEMŞİRE ÖĞRETMENLER SEXSSİZ BİR HAYAT DÜŞÜNEMİYORUM VE ÇOK SEVİYORUM BENİM GİBİ DÜŞÜNEN OLGUN ERKEK ARAYAN ERKEGE SEXSEAÇ SERT SEXS SEVEN AĞZI SIKI BÜYÜK KALIN ALET DAMARLI YARRAK SEVEN YALNIZ YAŞAYAN ÖZELLİKLE İRİ ĞÖGÜSLÜ ANKARA ANTALYA MANAVGAT KONYA CİVARI BAYANLARLA SIRDAŞ OLMAK ŞARTIYLA GÖRÜŞEBİLRİM SIFIR BEŞYÜZ OTUZALTI DOKUZYÜZOTUZİKİ YİRMİYEDİ ATMIŞYEDİ BY BY KÜÇÜK KIZLAR ARAMASIN HEMŞİRE ÖĞRETMENLER TERCİH EDİYORUM HOÇÇAKALIN

    YanıtlaSil
  51. ARKADAŞLIK VE CILGIN SOHBET İÇİN BURDAYIM. CILGIN ATEŞLİ KIZLAR DOYUMSUZ DUL BAYANLAR BEN SERKAN 182 BOY 82 KİLO YUM SPORCUYUM TENİS EYİTMENİYİM VE DALGIÇ LIK YAPIYORUM SOHBET SEVEN ARASIN TEL 0532 130 40 70 TEL ÖZELE AÇIK KIZLAR ARASIN KALIN YARAK SEVEN KIZLAR ARSIN

    YanıtlaSil
  52. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  53. Mrb AZGİN BAYANLAR ARAYİN COSALİM OZEL ACİK ANKARADAYİM REALDE UYAR 7/24 ne zmn istersen 0545 571 52 00

    YanıtlaSil
  54. Mrb AZGİN BAYANLAR ARAYİN COSALİM OZEL ACİK ANKARADAYİM REALDE UYAR 7/24 musaitim 0545 571 52 00

    YanıtlaSil
  55. Olgun yaşlarda yüksek okul mezunu sırdaş saygın beyim olgun yaşlarda kültürlü çiftler yalnız bayanlar arayın sırdaşınız olayım arayın asla pişman olmazsınız saygılar 05323714967

    YanıtlaSil
  56. Mrb AZGİN BAYANLAR ARAYİN COSALİM OZEL ACİK ANKARADAYİM REALDE UYAR 7/24 musaitim 0545 571 52 00

    YanıtlaSil
  57. MERHABA BEN BUĞRA 28 YAŞINDA GENÇ AKTİF KARŞI TARAFI DAİMA MUTLU ETMEK İSTEYEN BİRİYİM. ISTANBUL MALTEPE'DE YAŞIYORUM. SOHBET VE ÇEVRE YAPMAK İÇİN BURDAYIM. WHATSAaP VE FACEBOOK'TA RESİMLERİMİ GÖREBİLİRSİNİZ. TATLI CİCİ BAYANLAR SİZLERİ BEKLİYORUM YAŞINIZ FARKETMEZ. 0554 114 74 11 HOŞÇAKALIN.....

    YanıtlaSil
  58. GÜVENİLİR REKLAMSIZ TÜRKPORNO SİTE ---SADECE TÜRK PORNOLARI


    ÖĞRENCİYİ STAJDA SİKEN ŞEFİ TÜRK VİDEOhttp://sakirabi.com



    YENİ EVLİ ÇİFT İNTERNETTE PORNO CANLI YAYINDAhttp://sakirabi.com



    TEHDİT EDEREK KENDİ ABLASINI SİKEN ŞEREFSİZ SİTEMİZDE http://sakirabi.com



    EVLİ TÜRBANLI KOMŞUSUNU SİKİYOR İFSA VİDEOSUhttp://sakirabi.com




    HEMŞİRELİK YAPAN AYSUNUN FULL PORNOSU SİTEMİZDEhttp://sakirabi.com




    ALKOL ALARAK GURUP SEKS YAPAN ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİ TÜRKhttp://sakirabi.com




    KUZENINI SIKIP INTERNETE VEREN TIKLA SITEYE GELhttp://sakirabi.com



    TEYZE KIZINI SARHOŞ EDİP GÖTÜNDEN SİKİYOR SİTEMİZDEhttp://sakirabi.com



    ÜNİVERSİTELİ SİKİŞDE SAKIN İÇİME BOŞALMA HAMİLE KALIYORUM (SİTEMİZDE http://sakirabi.com





    BİRBİRİNDEN GÜZEL BAŞKA YERLERDE BULAMAYACAĞINIZ TÜRK PORNOLARI YENİ ÇEKİMLER ARŞİVİMİZ SİTEMİZDEDİR MUTLAKA GÖZ ATINIZ...HEPSİ ÜCRETSİZ SADECE TÜRK PORNOLARI

    SİTEMİZhttp://sakirabi.com


    TÜRK ADULT SİTE http://sakirabi.com


    YERLİ SEKS http://sakirabi.com

    YanıtlaSil
  59. Merhaba istanbullu bayanlar gizlilige onem veriyorsaniz ve biraz cesursaniz arayin zevkin doruklarina beraber cikalim 0553 062 51 31

    YanıtlaSil
  60. Ben tolga yaragim büyüktür memnun olursun inan ki hadi ara beni doyumsuz seks düşkünü cesaretli doyumsuz dul ve evli bayanlar hadi ara beni 05398741580 bekliyorum

    YanıtlaSil
  61. Ben tolga yaragim büyüktür ilgilenen ateşli bayanlar dul ve evli bayanlar memnun olursun inan ki hadi ara beni 05398741580 bekliyorum

    YanıtlaSil
  62. iş icabı İSKENDERUNDAYIM...HEM MASÖR HEM JİGOLOYUM...sadece iskenderundan evliciftler bayanlar arayın...36 yaş...bekarım...24 cm.....0534 696 47 25...

    YanıtlaSil
  63. MERHABA BEN BUĞRA 28 YAŞINDA GENÇ AKTİF KARŞI TARAFI DAİMA MUTLU ETMEK İSTEYEN BİRİYİM. ISTANBUL MALTEPE'DE YAŞIYORUM. SOHBET VE ÇEVRE YAPMAK İÇİN BURDAYIM. WHATSAaP VE FACEBOOK'TA RESİMLERİMİ GÖREBİLİRSİNİZ. TATLI CİCİ BAYANLAR SİZLERİ BEKLİYORUM YAŞINIZ FARKETMEZ. (0554 114 74 11) HOŞÇAKALIN.....

    GÜVENİLİR VE DOĞRU KİŞİ...

    GAYLER LÜTFEN ARAMASIN...

    YanıtlaSil
  64. mrb hanımlar esmer 172/72 kg samimi sıcak sınırsız ve kalın aletli biriyle kim sohbet etmek arkadas olmak kısa süreli kacamak yeni heyacan yaşamak ister 05372131706...güven ve ciddiyet başta olmak üzere aramanızı mesajlarınızı bekliyorum

    YanıtlaSil
  65. mrb hanımlar esmer 172/72 kg samimi sıcak sınırsız ve kalın aletli biriyle kim sohbet etmek arkadas olmak kısa süreli kacamak yeni heyacan yaşamak ister 05372131706...güven ve ciddiyet başta olmak üzere aramanızı mesajlarınızı bekliyorum

    YanıtlaSil
  66. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  67. Ocak 2018 03:33
    mrb olgun ve azgn hanımlar fantazi düşünen doyumsuz sıradışı istekleri olan yeni heyacan kacamak arzulayan mesajlaşmayı ve gizli numaradan sohbet seven hanımlar esmer olgun kalınca aletli biriyim kim tadmak ister 05417762562 ...güvenebilirsiniz

    Yanıtla

    YanıtlaSil
  68. Selam ben Levent 38 yaş bekar biriyim sexs isteyen evli bekar dul bayanlar 05541303313 öpüldünüz Gizlilik içinde

    YanıtlaSil
  69. gizlilige önem veren azgın dul bakımlı hnmlar FANTAZİ DUSUKUNU EVLİÇİFTLER tek bayanlar hemsıre ve ögretmenler sırdas olmak isteyen yurdumun tum çicekleri 24saat 17cmyle en az 4 posta garantili sikişlerimiz İHTINA VE ÖZENLE yapılır BİLGİNİZE 📞0542 610 02 73📞 ACİL ACİL.. özellikle ağrı ve cevresi📹

    YanıtlaSil
  70. Kaçamak yapmak isteyen evli bayanlar arayabilir Muğla ve civarı tercihimdir 05466811866 özel açık sırdaş iki bayanda olur

    YanıtlaSil
  71. BEN OKAN-531-619-12-65-İSTANBULDA CİDDİ REEL GÜRÜŞMEK İSTİYEN 30 VE 50 YAŞ ARASI EVLİ DUL KİLOLU ŞİŞMAN TOMBUL MATURE MİLF OLGUN BAYANLARI BEKLERİM BEŞYÜZOTUZBİR ALTIYÜZONDOKUZ ONİKİ ATMIŞBEŞ GÜVEN VE GİZLİLİK ŞART 05316191265 NO ÖZELE AÇIK TERCİHİM İSTANBUL NOT:TEKİM 30 VE 50 YAŞ ARASI EVLİÇİFTLERE DENEYİMLİ AKTİF OLARAK EŞLİK EDERİM 531 619 12 65 NO ÖZELE AÇIK GÜVEN VE GİZLİLİK ŞART BEŞYÜZOTUZBİR ALTIYÜZONDOKUZ ONİKİ ATMIŞBEŞ LÜTFEN CİDDİ GÜRÜŞMEK İSTİYENLER ARASIN (GEY VE PASİFLER RAHATSIZ ETMESİNLER) SAYGILARIMLA OKAN BEN 5316191265 NO ÖZELE AÇIK okan5316191265ist@gmail.com

    YanıtlaSil
  72. Merhaba herkese iç anadoludan ciftlere 3 oluyorum saygi esastir guven konusuda hemen olacak bir olgu deyildir zamanla konusarak her seyin iyi olacagini dusunenlerdenim herkese iyi eglenceler 0543 385 2663

    YanıtlaSil

web analytics